Aller au contenu

Recommended Posts

Publié le

40€ fdpi

image.png.0ff6106af0c006ec04941c915d447d65.png

At the last Blackpool convention we gave people a limited run, sneak-peek of "Reveal," Chris Rawlins' FLAWLESS clipboard utility. It sold out. On the first day.

"Reveal" is a clipboard that is specially gaffed yet undetectable even when the spectator is holding it. ABSOLUTELY NO ELECTRONICS are used. You just ask someone to draw or write something on a piece of paper. You get it, all at once, without ANY strange movements. The drawing can be isolated in an envelope or bag, yet you still are privy to what was written.

The best compliment we can give "Reveal" is this: it's real world stuff. It's not a pipe dream. A leading mentalist created it for his show, other leading mentalists around the globe are using it, and it can be done UNDER FIRE. It is impossible for it to break or wear-out. It's something you will use in your show...forever. You get the gimmicked clipboard, marker, envelope, DVD and attractive storage box.

But don't take our word for it. Here is what others are saying:

"Reveal is my kind of thing! Bold, clever, low tech and 100% reliable! This goes straight in my professional repertoire!"
-Luca Volpe

"The greatest clipboard peek...PERIOD! A thing of true beauty!" 
-Peter Turner

"A cunning device which is clean, simple and perfectly designed to create a method which flies under the audiences radar!" 
-Chris Cox

"Chris has created a rock solid method that is quick, easy and 100% reliable. This is a powerful weapon to add to your arsenal" 
-Marc Paul

"What a nice way to get a peek, and deceptive as well." 
-Banachek

"Real world performers are going to recognise immediately the potential of this device. The beauty is, you're going to see exactly what they wrote, so there is no fear of a bad impression." 
-Colin McLeod

Pas de pub non magique pour les membres du Cercle VM. Clique ici pour en savoir plus !
    • @William SCOTT merci beaucoup pour cet apport! Travaillant pour des théâtres, des musées ou des festivals (comme médiateur culturel pour les oeuvres programmées dans ces lieux), je fais également ce constat sur la créativité dans notre pratique "magique". Comme si les manipulations, en effet, se suffisaient à elle-mêmes. Oui! Je crois aussi que cela passe par une curiosité et de nombreux échanges plutôt qu'un travail solitaire. Encore faut-il trouver des personnes intéressées et intéressantes. L'exemple est tellement drôle et pertinent! Merci! 😂 Mais on pourrait aussi relever qu'un musicien de jazz apprend déjà à jouer les classiques du Real Book avant de développer son propre style et ses arrangements personnels... 😉 Oui! C'est pourquoi j'avais notamment tant aimé découvrir Kurt Demey de la Compagnie Rode Boom sur VM. Je t'encourage à t'intéresser à ses spectacles. Pour exemple:  Après il est difficile d'avoir toutes les compétences d'écriture, de dramaturgie, de mise en scène, techniques, de jeu, etc... Et rare sont les compagnies déjà constituées qui sont partantes de s'investir dans un spectacle "de magie"...  Dans quelle région vis-tu? As-tu trouvé les interlocuteurs enclins à échanger autour de tes projets?
    • Méfiez-vous de l’aï qui dort :  https://vm.tiktok.com/ZGdQt3TwC/
    • @Christian GIRARD toi qui est capable d'une formidable compréhension de l'abstraction quand il s'agit d'art, je ne peux pas croire que tu n'aies pas compris la symbolique de l'ombre et de la lumière de @Patrick FROMENT. C'est de la mauvaise "foi"! 🤣
  • Statistiques des membres

• Total des membres
      8536
    • Maximum en ligne
      9330

Membre le plus récent
    Julien VAQUER

• Total des sujets
      85.5k
    • Total des messages
      686.2k
  • Créer...